piątek, 20 czerwca 2014

Włosomaniaczko! Jak daleko się posuniesz?! Czyli o myciu włosów szamponem dla psa!

Ciekawa jestem ile osób po tym wpisie popuka się w głowę? ;) I tak widzę, że nie każdego przekonuje pomysł używania płynu do higieny intymnej jako szamponu, a co dopiero to, o czym chce Wam napisać!

Do odważnych świat należy, właśnie umyłam włosy szamponem mojego psa! Po jaką cholerę?! Pozazdrościłam mu sierści, ot co! Sierść psiaków po tym szamponie była śliczna, błyszcząca, miękka i gładka. No i leżał akurat na wannie, gdy postanowiłam swoje kłaki umyć. Hmm... wariatka powiecie :D A mówcie! Ja zaliczam eksperyment do udanych!


Szampon wcale nie byle jaki, 28 zł to więcej niż ja sama kiedykolwiek dałam za szampon ;/ Tak to już jest, psu się nie żałuje! O dziwo producent nie rozmija się w obietnicach tak jak producenci ludzkich szamponów: keratyna jest, aloes jest, jojoba jest! Pachnie ładnie, kwiatowo - wcale nie pachnę teraz mokrym psem! ;D

A efekty? Są takie (nie użyłam już odżywki żeby nie zafałszować wyniku):


 

Serio włosy są fajne :) Żadnego plątania, włosy są gładkie, rozczesałam je bez problemu. I błyszczą się! Błyszczą się jak psu jaj... yy.. sierść! No i nie wyłysiałam :)


Prawowity właściciel szamponu


A Wy co szalonego zrobiłyście w swoim włosomaniactwie? :)

Przypominam o akcji Wakacyjnego Zapuszczania Włosów! Zapisz się TUTAJ!

43 komentarze:

  1. haha niezły pomysł ;) ja jestem zbyt mało odważna aby myć głowę takim szamponem.Podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myję pokrzywowym szamponem bo mam ciągle tłuste.Pozdrawiam życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety skład nie powala...aloes i reszta może i jest ale w połowie składu, no i PEG plus parabeny, nie mówiąc o tych ostatnich zamaskowanych skrótach na końcu składu....to nie do końca chodzi o to, żeby włosy błyszczały, tylko o to żeby na dłuższą metę to było bezpieczne dla Twojego zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ja nie mam nic do mycia włosów środkami do higieny intymniej:) "te miejsca" są jednymi z najwrażliwszych na naszym ciele, więc produkty do ich pielęgnacji muszą być bardzo delikatne, dlatego jak najbardziej można myć nimi i twarz i włosy:)

      Usuń
    2. Jasne, że można szkoda, że na dłuższą metę płyn do higieny intymnej zaburza ph skóry głowy i leczenie będzie was kosztować więcej niż oszczędność na łagodnym szamponie ;) chyba, że potem jeszcze raz myjecie głowę mydłem w co wątpię.

      Usuń
    3. Ivy zgadzam się, składem tych ludzkich nie przebija. Pod CI kryją się barwniki te same co w ludzkich kosmetykach. Parabenów się nie boję, ich szkodliwość jest mitem.

      Usuń
    4. Ja niestety jestem z tych, którzy nie uważają, że szkodliwość parabenów jest mitem. No ale co osoba to opinia. Nie wiem jak to jest z tym ph, ja kilka dobrych lat używałam szamponów zakwaszających do włosów farbowanych, robiły z włosami i skórą głowy dokładnie to samo co np. Facelle, czyli domykały łuski włosa, przez co włosy były bardziej błyszczące i dłużej trzymały farbę. Co do mycia głowy "po" mydłem to chyba żart, nie widziałeś anonimie mojej cery po umyciu zwykłym mydłem:p Za to po delikatnym Facelle wygląda dużo lepiej:)

      Usuń
  4. o rany, ja bym się bała zaryzykować, ale w sumie... wiele szamponów do ludzkich włosów ma składy niewiele się od tego różniące, dziewczyny myją nimi włosy, mało się jakością przejmują i żyją, więc - czemu miałaś nie spróbować?
    jeśli nie wypadły ani nie urosła Ci sierść, to eksperyment jak najbardziej udany ;P
    wyglądają fajnie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tu patrze bardziej w drugą stronę - nie umyłabym psa ludzkim szamponem, bałabym się, że stanie mu się krzywda, dostanie alergii itd. nasze kosmetyki są chyba znacznie bardziej chemiczne

      Usuń
  5. Przeżyłam po tym wpisie szok ale z zupełnie innego powodu :D Dystrybutor owego szamponu pochodzi z mojego rodzinnego miasta :P Jego skład nie powala ale raz nie zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh szalona jesteś-ja aż taka odważna nie jestem :)))Piękny pies i Twoje włoski również!!!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No w sumie włosy to włosy, chyba że był to szampon dla psów z sierścią a nie włosami : )
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że skóra psa może wymagać szamponu o innym ph niż ludzka i na dłuższą metę nie stosowałabym psiego szamponu ;) Poza tym czasem mam wrażenie, że zdrowe włosy najbardziej się błyszczą po wymyciu zwykłym, oczyszczającym szamponem (a ten mocny jest), nie wiem, jak to działa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalona ;) ja bym nie zaryzykował :p Ale pieska masz pięknego

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehehe nigdy nie wpadłabym na to :D Ja mam kota i on się sam myje :) Więc szamponu dla kota nie użyję, bo nie mam :P Zostanę standardowo przy szamponie dla ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle! Zaskoczyłaś mnie, ale czego się nie robi, żeby mieć piękne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe szczęście, że mój kociak nie wymaga mycia szamponem ;-) Chociaż nie ukrywam, że moja kitka jest właścicielką niesamowicie lśniącego futerka, może też powinnyśmy czyścić włosy własną śliną? Oczywiście żartuję ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  13. hehe chyba sama bym na to nie wpadła, ale ważne, że efekt zaliczony do udanych :)
    A właściciel jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahaha mnie rozbawiłaś... wiesz no ważne, że posłużył, bo w sumie dlaczego miałby zrobić krzywdę... heh no nie mam się czym tak ekstremalnym pochwalić:P

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nigdy nie spróbuję Twojego eksperymentu, ponieważ nie mam psa a i raczej nie zanosi się bym go miała :(
    Właściciel szamponu świetny! To owczarek niemiecki długowłosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Niedługo będzie obchodził swoje 2 urodziny :)

      Usuń
  16. Pewnie bym się nie odważyła :) nie wiem jak dłuższą metę, ale przy pojedyńczym zastosowaniu efekt jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się na taki eksperyment nie pokuszę, tym bardziej, że skład szamponu jest mocno przeciętny - w dodatku jak na tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie pięknie się błyszczą! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym sie nie odważyła :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo wszystko nie zdecydowałabym się na taki eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje psy używają szamponu "REKSIO" ja jeszcze po niego nie sięgnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dwa psie szampony dla mojej pociechy i szukałam na nich składu i nie znalazlam... zawsze się zastanawialam czym się roznią od ludzkich, zawsze mi się wydawalo, ze są delikatniejsze, ale ten sklad jest w sumie podobny do ludzkich... ostatnio w TK Maxxie widziałam takie wypasione psie odżywki i szampony, że wooow :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hahahah rzeczywiście wariatka xD Ale jak tak patrzę na skład to nie za dużo się różni od szamponów dla ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sklad szamponu przyzwoity, gdyby nie CB, pewnie i ja bym nie miala objekcji, zeby go uzyc ;) Wloswy pieknie blyszcza :)! Wiekszych szalenstw wlosomaniaczych nie pamietam, jeszcze wszystko przede mna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tytuł postu zwala z nóg :-D

    OdpowiedzUsuń
  26. zaszalałaś i efekt jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodziakiem jesteś. Uwielbiam pieski i wszystko co dla piesków. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super piesek:) też mam owczarka ale krótkowłosego:) ps obserwuję i zapraszam do mnie, Jeśli Ci się spodoba i mnie też zaobserwujesz będzie mi bardzo miło:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow zaszalałaś :) Ale włoski rzeczywiście pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Muszę się przyznać, że też o tym kiedyś myślałam, gratuluję odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  31. Na początku jak zobaczyłam zdjęcia to pomyślałam sobie "-no nie ! wariatka !". Ale przecież skoro szampon działa na psy to dlaczego miałby zaszkodzić ludziom !
    Fajny pomysł :) może też zacznę podkradać szampon swojego psa :D haha !
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hehe rozwaliłaś mnie tym postem ;) Ale skoro psom pięknie błyszczy sierść to czemu miałby zaszkodzić włosom? ;)
    A pies - cudny!!!!
    Kocham <3 Sama mam owczarka długowłosego :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli już chodzi o szampony i kosmetyki dla psów to ja bardzo chętnie takie rzeczy zamawiam w sklepie groomerskim https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy gdzie jest ich cała masa. Zresztą jak zauważyłam to mój pupil bardzo sobie ceni różnego rodzaju zabiegi pielęgnacyjne, więc chyba mu się one podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...