czwartek, 24 września 2015

Skinetic - tonik rewitalizujący z kwasem migdałowym

Tonik Skinetic wpadł w moje ręce już jakiś czas temu, ale sporo czasu minęło zanim postanowiłam przyjrzeć mu się bliżej i lepiej się zaznajomić. A szkoda! Żałuje, że nie sięgnęłam po niego wcześniej, bo jest to zdecydowanie tonik całkiem inny niż wszystkie!


 
Skład

Tonik Skinetic, poza dość typowym dla tego typu produktów kwasem hialuronowym, zawiera także kwas migdałowy. To właśnie on wszytko zmienia! Niestety na opakowaniu nie znajdziemy informacji ile % kwasu migdałowego znajduje się w toniku rewitalizującym, jednak wyraźnie czuć jego zapach przy nakładaniu (kto robił peeling kwasem migdałowym, to pewnie wie o czym mówię).

Zastosowanie i działanie

Tonik należy stosować 2-3 razy w tygodniu, na noc, po oczyszczeniu skóry. Producent ostrzega, że może pojawić się mrowienie, u mnie jednak nigdy nie wystąpiło. No i co potem? Producent pisze, że można nakładać pozostałe produkty z tej serii, jednak ja stosuje go solo. Dzięki tonikowi Skinetic skóra rano jest gładka, a drobne niedoskonałości znikają! Ta właściwość sprawiła, że naprawdę go polubiłam. Ciąża pozostawiła na mojej cerze mocne spustoszenie, sięgałam już po przeróżne rzeczy a właśnie ten tonik pomaga w gojeniu wyprysków i rozjaśnianiu blizn po trądziku. Cera powoli się regeneruje. O dziwo Skinetic nie jest przeznaczony do cery tłustej czy nawet mieszanej, ale niestety w związku z tym rano skóra wyraźnie się błyszczy. Mi to jednak nie przeszkadza, po prostu oczyszczam rano cerę.  Myślę też, że ten tonik może być dobrym przygotowaniem, jeśli planujecie mocniejsze peelingi migdałowe.

Dostępność

Tonik rewitalizujący Skonetic można nabyć tylko w aptekach, cena w okolicach 20 zł.

Ja jestem bardzo na TAK, a Wy?


13 komentarzy:

  1. Jesień to idealna pora na kwasy,nawet w tonikach:) Ma u mnie dużego plusa za to,że niweluje drobne niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że polubiłabym się z tym tonikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wlasnie zainwestowalam w krem z kwasami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie do tego stopnia, że ląduje w wishliście. Kwasy = jesień - wielkie TAK.

    (dawna hairoutine.com, obecnie daintyqueen.es)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm nie wiem czy moja kapryśna cera by tolerowała tego zioma;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Nominowałam Cię do akcji Liebster Blog Award :)
    http://letyourhairdown00.blogspot.com/2015/09/23-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Anyị na-enye ọgwụ ọjọọ maka ọgwụgwọ nke dị iche iche ọrịa na-arịa, site na iji a ọgwụ na-ama ọnọ na ọka nwere ike ịgwọ ọrịa ahụ kpamkpam.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz widzie kosmetyk z kwasem migdałowym - brzmi ciekawie. Fajne zdjęcia masz u siebie na blogu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...