piątek, 24 kwietnia 2015

Wielka obniżka cen w Rossmanie! Już od dziś - 49%

Pamiętacie zeszłoroczne szaleństwo zakupowe? W tym roku również możemy skorzystać z szalonych promocji! Mnie jednak w tym roku nic nie kusi - w lutym zrobiłam spore zakupy, mam więc zapas podkładów, baz i paletek.

Tak samo jak w tamtym roku przypominam, żeby nie dać się omamić słowem "promocja". Revlon Colorstay kupicie taniej przez internet i to razem z przesyłką!



Promocja trwa od 24 do 29 kwietnia.

W tym roku u mnie nudy, ale możecie rzucić okiem na to, co kupiłam w tej promocji rok temu - KLIK.

7 komentarzy:

  1. ja mysle nad rozswietlaczem albo wibo albo lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to mam szczęście- do Rossmanna jadę 30ego :/
    Kochana zapraszam Cię 28ego kwietnia na rozdanie urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tylko podkład i korektor pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam 123 od Bourjois.
    Zrobiłam sobie zapas na lato - 51, której teraz używałam jest porcelanowa na mojej twarzy, ale latem będzie za jasna w relacji do rąk ;)
    Wzięłam więc odcień w górę.

    Normalnie nigdy bym za ten podkład nie dała pięciu dych ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jednak skusił Bourjois Healty Mix, Bourjois CC Cream, korektor Maybelline Dream Lumi touch jak również z Miss Sporty oraz puder Manhattana. Nigdy nie miałam tych perełek i mam nadzieję, że zakup będzie udany. Troszkę pieniędzy się zostawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czekam aż zacznie się promocja na lakiery i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze i obserwacje - na pewno Was odwiedzę :)
Spam będzie usuwany.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...